۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84977199
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سامانه سرد بارشی در بیشتر مناطق استان  اصفهان فعال می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:  سامانه سرد بارشی از اواسط وقت امروز تا روز یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق بویژه غرب و جنوب استان فعال می‌شود.

محمد رضا رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به صدور هشدار نارنجی از اواسط امروز تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و برای روز جمعه (فردا) مناطق غرب و جنوب استان و روز شنبه هفته آینده بیشتر مناطق بویژه نیمه غربی استان را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: بارش های برف و باران، مه آلودگی، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و احتمال مسدود شدن محورهای کوهستانی و راههای روستایی و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان با استان‌های همجوار لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: اُفت محسوس دمای هوا برای روزهای پایانی این هفته از جمعه (فردا) تا یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود و بارش برف برای روز شنبه در شهر اصفهان و مناطق مرکزی استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه غبارآلودگی برای امروز(پنجشنبه) در مناطق صنعتی، مرکزی و کلان شهر وجود دارد ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم به منفی چهار درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی چهار درجه سانتی گراد رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۶ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی درجه سانتی گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha