پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی سال جاری در مازندران صادر شد

نوشهر - ایرنا - مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران گفت : پنج مجوز سرمایه گذاری خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان صادر شده که بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل هاشمی روز پنجشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در غرب استان مازندران در سالن حبیب بن مظاهر تنکابن افزود: این شمار به لحاظ تعداد در مقایسه با ۴۳ سال گذشته که ۴۰ مورد سرمایه گذاری خارجی ثبت شد بی سابقه و بسیار با اهمیت است.

وی یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری در استان مازندران از ابتدای سال جاری در وزارت اقتصاد و دارایی ساماندهی خوبی شروع شده و سامانه ثبت مجوزی در همین ارتباط راه اندازی شد که سرمایه گذاران و علاقه مندان می توانند به این سامانه مراجعه کنند و جزییات درخواست هایشان مطلع شوند.

وی تصریح کرد : در بحث مجوزهای تایید محور سرمایه گذاران در استان کارهای خوبی صورت گرفته و رتبه قابل قبولی داریم و از هم سرمایه گذاران دعوت می کنیم به این سامانه مراجعه کنند چرا که خیلی سریع محوزها صادر می شود.

هاشمی در بخش دیگری با اشاره به فضای کسب و کار در مازندران اظهارداشت: این استان طبق محاسبات مرکز پژوهش های اتاق ایران به لحاظ فضای کسب و کار در مقایسه با رتبه ۶.۷ درصدی کشور دارای جایگاه خوبی یعنی رتبه پنجم در کشور هستیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان مازندران تصریح کرد : در این همایش نیز مزیت های شهرستانی شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی می شود و همچنین سعی می شود تا ارتقای حمایت فرهنگ سرمایه گذاری در استان داشته باشیم تا تاثیرش را در بخش تولید و اشتغال هر منطقه داشته باشد.

نخستین همایش یکروزه فرصت های سرمایه گذاری غرب استان مازندران امروز با حضور استاندار مازندران و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و شهرستانی و سرمایه گذاران غرب مازندران در سالن اجتماعات حبیب بن مظاهر تنکابن آغاز شده است.

شهرستان های نور، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، تنکابن ، عباس آباد و رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha