۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه بابل تخصیص یافت

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به مازندران برای تکمیل تصفیه خانه بابل تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اتابک جعفری روز پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تصفیه خانه بابل یکی از طرح های‌ مهم حوزه فاضلاب کشور است که به طور حتم دولت سیزدهم برای تکمیل آن تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.
وی با بیان این که، در سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه بابل تخصیص یافت، ادامه داد: فرایند جذب این اعتبار طبق پیشرفت فیزیکی طرح در دست اجرا قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: تصفیه خانه بابل ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر ثانیه آب را دارا است که وزارت نیرو هم برای تکمیل این طرح حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.
جعفری گفت: با توجه به جمعیت شناور مازندران و حضور گردشگران در این دیار به طور حتم باید زیرساخت ها هم متناسب با این ظرفیت تکمیل شود تا در اوج مصرف انرژی با مشکل کمبود آب به ویژه در شهرهای الف استان مواجه نشویم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ابراز امیدواری کرد که طرح تصفیه خانه بابل در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران امروز پنجشنبه به منظور بازدید از زیرساخت های حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات این حوزه در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.
منابع آبی مازندران از ۷۲۰ حلقه چاه، ۳۵۳ دهنه چشمه و سه سد با ظرفیت تولید و استحصال ۵۲۲ میلیون مترمکعب، تامین می‌شود.
شرکت آب و فاضلاب مازندران یک میلیون و ۱۰۲ هزار مشترک را در ۵۸ شهر و یک هزار و ۶۷۸ روستا زیرپوشش دارد.
ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب مازندران عرصه سه هزار و ۶۸۷ متر مربع در ۹ طبقه و اعیان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع با پیش بینی هزینه اعتبار ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال امروز با حضور جعفری در ساری کلنگ زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha