۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبر: 84977762
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهید قندی یزد بر شهرداری نوشهر غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال شهید قندی یزد در هفته دهم لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر تیم شهرداری نوشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه روز پنجشنبه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد و گل‌های تیم شهید قندی در دقایق ۶۵ و ۸۰ توسط سیدجواد شفیعی پور و عادل سرشار به ثمر رسید.

تیم قندی که تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته ۲ کشور است هم اکنون با کسب ۲۱ امتیاز در صدر گروه دوم این لیگ قرار دارد و تیم های داماش گیلان با ۱۹ و شهرداری ماهشهر با ۱۸ امتیاز بعد از قندی در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارد.

تیم شهید قندی یزد در هفته یازدهم لیگ کشور در روز پنجشنبه هشتم دی ماه جاری از ساعت ۱۴ در هرمزگان میهمان تیم شهرداری بندرعباس است که برای تداوم صدرنشینی به پیروزی خارج از خانه مقابل این تیم مدعی جنوب کشور نیاز دارد.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha