۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84977773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دامداری های آلاینده قزوین برای اصلاح ساختار مهلت گرفتند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: دامداری های صنعتی آلاینده استان برای ایجاد تصفیه خانه و یا اصلاح ساختار به منظور پیشگیری از آلودگی مهلت سه ماهه می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم پیله فروش عصر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست در راستای حمایت از بخش تولید و امنیت غذایی باید این مهلت را به دامداری های مدنظر اعلام کند و تا پیش از آن اقدامی علیه این دسته واحدها صورت نگیرد.

وی اظهار داشت: برای دامداری هایی که به دلیل آلایندگی به دستگاه قضایی معرفی شده اند نیز با مساعدت های لازم به منظور رفع مشکلات شان صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و مدیران باید از همه ظرفیت های قانونی موجود به منظور حمایت و پشتیبانی از تولید استفاده کنند و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی از خود جدیت و ابتکار به خرج دهند.

پیله فروش در ادامه اظهار داشت: فعالان بخش تولید در استان قزوین باید از معافیت های مالیاتی که قانون وضع کرده بهره مند شوند و موانع پیش رو در این رابطه باید از سوی دستگاه های ذیربط مرتفع شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: شورای گفت وگو ظرفیت قانونی مناسبی برای پیگیری و حل مسایل و مشکلات بخش تولید و تجارت است و باید از این فرصت به شکل مطلوب استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی حاضرند به ازای پرداخت مالیات در پروژه‌های عام المنفعه مشارکت داشته باشند ولی اظهار می کنند سازمان مالیاتی در این رابطه همراهی لازم را ندارد.

وی افزود: در این رابطه لازم است یک مسئول ویژه برای این کار در نظر گرفته شود تا واحدهای تولیدی متقاضی بتوانند در حوزه فعالیت‌های عام المنفعه مشارکت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha