تقابل نظام اسلامی با تمامیت‌خواهی استکبار جهانی است

یزد - ایرنا - امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ریشه تقابل میان نظام اسلامی با استکبار جهانی، در روح تمامیت خواه این جریان است که همه چیز را فقط برای خودش می‌خواهد و دیگران را از این حق محروم می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم مدرسی پنجشنبه شب در آیین شبی با شهدا که به ️همت کانون بسیج مداحان و هیات های مذهبی و بسیج رسانه یزد، در جوار پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در آستان امامزاده سیدگل سرخ یزد برگزار شد، اظهار کرد: جهان سطله دنبال این است که همه پیشرفت ها، امکانات و ظرفیت های علمی و نظامی را برای خودش داشته باشد و مانع از دستیابی دیگر جوامع به این پیشرفت ها می شود و چالش جمهوری اسلامی با نظام سلطه بر سر همین است که می‌گوید شما چرا باید انرژی هسته ای یا موشک داشته باشید؟
وی با تبیین ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن یادآور شد: شهدا به مقامی رسیدند که در قالب الفاظ نمی گنجد، آنان برخلاف کسانی که همه چیز را برای خود می خواهند، از همه چیزشان گذشتند تا ما و جامعه اسلامی در رفاه و امنیت باشیم .
مدرسی تصریح کرد: شهدای گمنام گنج های پنهانی هستند که خداوند برای ما گذاشته است و یادآور کسانی هستند که خود را از همه نعمت ها محروم کردند تا دیگران از آنها بهره‌مند شوند و به همین دلیل مقام شهدا بالاست و این منش زهرایی و حیدری است و شهدا رهروان راستین این منش هستند.


در این مراسم که با قرائت دعای روحبخش کمیل و مداحلی ایام فاطمیه همراه بود، اصحاب رسانه و مداحان اهل بیت با عزاداری برای اهل بیت علیهما السلام و شهدا با آرمان های بلند شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکرهای ۱۵ شهید گمنام که در تفحص های اخیر پیدا شده، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا در چند منطقه استان یزد تشییع و با خاک سپرده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha