شاکی مهابادی از ۱۲۰۰ گرم طلای ردمال برای آزادی زندانی گذشت

مهاباد - ایرنا - رییس زندان مهاباد گفت: شاکی پرونده سرقت طلا به میزان یک هزار و ۲۰۰ گرمی در زندان این شهرستان ضمن بخشش طلب خود زمینه آزادی محکومان پرونده را فراهم کرد.

بایرام شهبازی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شاکی مهابادی پرونده سرقت یک کیلو و دویست گرم طلا در شهرستان مهاباد رضایت خود را برای آزادی زندانی اعلام کرد.

وی ادامه داد: این اتفاق که در سال ۱۳۹۲ رخ داده بود، پس از حدود ۹ سال زندانی و بخشش بی قید و شرط و رد مال توسط شاکی، ۲ نفر محکوم را به آغوش خانواده بازگرداند.

رییس زندان مهاباد ضمن قدردانی از این اقدام خیر مهابادی بیان کرد: حبس زدایی و دعوت به بخشش از جمله برنامه های مهم دادگستری و اداره کل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی و مدیر ستاد مردمی دیه آذربایجان غربی برای بازگشت محکومان به کانون گرم خانواده است.

به گزارش ایرنا، زندان مهاباد در هسته داخلی شهر واقع شده و هم اکنون بیش از ۲ برابر ظرفیت خود دارای زندانی است.

اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha