۱ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۳
کد خبر: 84977919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیاست دولت تمرکز بر شهرستان های کمتر توسعه یافته است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه برای عمران و آبادانی و ایجاد اشتغال در آبدانان گام های محکمی برداشته می شود، گفت: سیاست دولت تمرکز بر شهرستان های کمتر توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار داشت: در جریان دور دوم سفرهای شهرستانی ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه ها و احصا اعتبارات مورد نیاز، برای تکمیل این پروژه‌ها تلاش می شود.

وی افزود: از محل اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری، اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان تخصیص یافته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه سیاست دولت تمرکز بر شهرستان های کمتر توسعه یافته است و از همه ظرفیت ها برای توسعه متوازن استفاده خواهد شد، اضافه کرد: اگر چه ممکن است عقب ماندگی ها در طی یکسال جبران نشود، اما شهرستان های کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه ای دیده می شوند، لذا یکی از این شهرستان ها آبدانان است و تلاش خواهیم کرد در زمینه کارهای زیربنایی و عمرانی و اشتغالزا گام های موثری را برای توسعه این شهرستان برداریم و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام نیا با اشاره به نقش مدیران شهرستانی در توسعه هر شهرستان از آنان خواست مطالبه گر باشند و تأکید کرد: مدیران شهرستان ها ارتباط خود با مردم را تقویت کنند و خدمت صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: رضایت مندی مردم بسیار مهم است که روسای ادارات که خداوند به آنان موهبت کرده است باید شکر این موهبت را بجای آورند و به مردم خدمت صادقانه داشته باشند و با روی گشاده و از باب تکلیف و نه رفع تکلیف هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم و رفع مشکلات تلاش کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ما باید چنین رویکردی را در افکارمان داشته باشیم که ما حقوق بگیر این مردم و نظام هستیم، گفت: انتظار ما بیش از اینها بوده است و انتظار می رود که مدیران با قوت هر چه بیشتر در راستای ایجاد زیرساخت های همه جانبه، تولید، اشتغال و تکریم ارباب رجوع تلاش کنند.

وی از مدیران خواست تا ملاقات مردمی داشته باشند و گفت: مدیران وظیفه دارند در جهاد تبیین، بیان عملکرد، تزریق امید به جامعه و صیانت از حقوق دولت نقش آفرینی کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: مدیران شهرستان تلاش کنند فضای شهرستان یک فضای با نشاط همراه با کار و تلاش باشد و ما شهرستان آبدانان را به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهیم داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha