وزیر بهداشت از طرحهای درحال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد

مشهد- ایرنا- دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرحهای در حال ساخت پژوهشگاه و مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید و در جریان روند ساخت این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گزارشی که به هنگام این بازدید ارائه کرد گفت: طرح مجتمع آموزشی با زیر بنای بیش از ۵۴ هزار متر مربع شامل دانشکده های طب سنتی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری، دانشکده علوم و فنون نوین و دانشکده مجازی در حال ساخت بوده و تا کنون بیش از ۸۳ درصد پیشرفت داشته است.

وزیر بهداشت از طرحهای در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد

علی رحیمی با بیان این که طرح پژوهشگاه نیز با زیر بنایی افزون بر ۱۷ هزار متر مربع، شامل آزمایشگاههای جامع و استاندارد پژوهشی است افزود: مرحله نخست این طرح شامل طبقات همکف و اول، کتابخانه و موتورخانه با پیشرفت ۹۵ درصد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون برای مجتمع آموزشی ۴۰۰ میلیارد تومان و برای پژوهشگاه، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha