۳ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84978614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی بامداد فردا از ایلام خارج می شود

ایلام - ایرنا - رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: فعالیت سامانه بارشی حاکم بر آسمان استان تا بامداد فردا یکشنبه چهارم دی ماه ادامه دارد.

مجتبی میهن پرست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سیستم ناپایدار جوی که از بامداد چهارشنبه فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، بامداد فردا به تدریج تضعیف و از آسمان ایلام خارج خواهد شد.

وی افزود: از غروب امروز ریزش ها در مناطق غربی و در نواحی شرقی نیز تضعیف و تمام می شود ولی احتمال بارش های پراکنده به علت رطوبت هوا در سطح استان وجود دارد.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام ادامه داد: در برخی مناطق سردسیر بارش ها بویژه در ارتفاعات به صورت بارش برف بود و در سایر نقاط شاهد ریزش باران بودیم.

میهن پرست یادآور شد: از اواخر وقت روز چهارشنبه هفته گذشته تا صبح شنبه هفته جاری بیشترین بارش باران در ایستگاه باران سنجی ایوان با ۸۸ میلیمتر و کمترین بارش نیز در ایستگاه باران سنجی مهران با ۳۲ ملیمتر بوده است.

وی اضافه کرد: میزان بارش نزولات جوی در ایستگاه باران سنجی ایلام نیز ۴۶ میلیمتر بوده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای سال آبی جاری ( اول مهر هرسال تا پایان شهریور سال بعد) بیشترین بارش باران متعلق به شهرستان آبدانان با ۱۸۵ میلیمتر و کمترین بارش هم مربوط به شهرستان مهران با ۵۱ میلیمتر بوده است.

میزان بارش ثبت شده در شهرستان ایلام نیز ۱۰۳ میلمتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha