نظارت بر سوخت توزیع شده در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

یاسوج - ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت: نظارت دستگاه های متولی واگذاری سوخت به متقاضیان جامعه عشایری، روستایی و شهری استان افزایش یابد و کنترل واقعی از وسایل نفت سوز و گازوئیل سوز داشته باشند.

سالار خشایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به برفگیر بودن برخی مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد سوخت مورد نیاز اهالی این مناطق پیش از رسیدن فصل سرما تامین می شود.

وی افزود: این سوخت پس از تایید دستگاه های متولی از سوی شرکت فرآورده های نفتی استان به متقاضیان تحویل داده می شود.

خشایی اضافه کرد: در مدت سه ماهه امسال ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت شامل نفت سفید و گازوئیل در مناطق عشایری، روستایی و شهری استان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: از این میزان پنج میلیون لیتر سوخت برای مناطق روستایی و عشایری به ویژه در مناطق سخت گذر استان ارسال شده است.

خشایی عنوان کرد: هر ساله چهار میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در این مناطق توزیع می شد که امسال با توجه به مهاجرت معکوس به سمت روستاها ۵۰۰ هزار لیتر بیشتر از سال های گذشته در این مناطق سوخت توزیع شد.

۱۶۰ عامل فروش نفت سفید سوخت مورد نیاز اهالی مناطق سخت گذر بدون شبکه گازرسانی استان را در مناطق مورد نظر توزیع می کنند.

سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوارهای ساکن روستاها و بخش‌های فاقد گاز طبیعی با توجه به تعداد خانوارهای ثبت‌نام شده در سامانه "درخواست فرآورده های نفتی" برآورد شده است.

نظارت بر سوخت توزیع شده در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

سوخت قاچاق در مسیر یاسوج به شیراز به مقصد خود نرسید

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۶ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید و گازوئیل و جریمه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج خبر داد.

سید حمزه لقمانی عنوان کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در محور مواصلاتی یاسوج به شیراز از یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: پس از توقیف و بازرسی از آن مقدار ۶ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت و گازوئیل کشف و سپس پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و ملاحظه دفاعیات، احراز تخلف، قاچاقچی سوخت علاوه بر ضبط محموله، به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha