جاده ۱۵ روستای شهرستان کوهرنگ با بارش برف بسته شد
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف از جمعه شب در نقاط مختلف شهرستان گفت: به‌دنبال بارش برف در این شهرستان جاده ارتباطی ۱۵ روستا صبح روز شنبه سوم دی‌ماه مسدود شد.

شهباز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بارش برف باعث بسته شدن جاده ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ شد.

وی ارتفاع برف در مناطق کوهستانی دهستان موگویی را نزدیک به ۲ متر دانست و افزود: به‌نظر می‌رسد این مسیر ارتباطی تا بهار سال آینده بسته باشد.

اکبری تصریح کرد: با تلاش مستمر و شبانه‌روزی نیروهای امدادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم‌اکنون تمامی مسیرهای اصلی شهرستان کوهرنگ بازگشایی و تردد در آن جاری شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی اخیر در کوهرنگ تمامی اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به باز بودن گردنه‌های سخت‌گذر شهرستان کوهرنگ مانند چری، شاه‌منصوری و تاراز اظهار داشت: مردم از سفرهای غیرضروری در این روزها خودداری کنند.

اکبری گفت: رانندگان در صورت لزوم به انجام سفر بایستی برای تردد از جاده‌های این شهرستان به‌ویژه گردنه‌ها به زنجیر چرخ، سوخت کافی، تجهیزات زمستانی و لباس گرم مجهز باشند و علاوه بر توجه به سرعت مطمئنه نسبت به رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی توجه و اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی از روز پنجشنبه گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و منجر به بارش برف و باران شد.

این سامانه از عصر شنبه تضعیف و محدود به شهرستان‌های اردل و کوهرنگ خواهد شد و روز یکشنبه به‌طور کامل از استان خارج می‌شود.

این سامانه که تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری را سفیدپوش کرده است در ایستگاه کوهرنگ ۶۹ سانتی‌متر و در شهرکرد مرکز استان ۱۲ سانتی‌متر برف به‌همراه داشته است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha