۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84979180
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هیات‌های ورزشی همدان حضور پرشمار در بازی‌های آسیایی را هدفگذاری کنند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: هیات‌های ورزشی برای حضور پرشمار و موفق ورزشکاران مستعد همدانی در بازی‌های آسیایی سال آینده هانگژو چین هدفگذاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی حقیقی» روز شنبه در مراسم استقبال از مهدی شهگل قهرمان مسابقات کاراته بخش کومیته تیمی قهرمانی آسیا اظهار داشت: کاراته جزو رشته‌های موفق ورزش همدان است و تردیدی نداریم که در بازی‌های آسیایی می‌تواند نماینده‌ای در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو چین برای تمامی استان‌ها حایز اهمیت است و در تلاش هستیم با کمک هیات‌های ورزشی به نسبت دوره‌های گذشته حضوری موفق‌تر داشته باشیم.

حقیقی ادامه داد: کسب بیشترین سهمیه تیم ملی برای این مسابقات و سایر رقابت‌های مهم بین المللی جزو اولویت‌های دستگاه ورزش استان همدان است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: برنامه ریزی هدفمند و خوب هیات کاراته با تلاش مربیان و موفقیت کاراته کاها باعث شده تا این استان در سطوح ملی و فراملی در ۲ سال اخیر عملکرد بسیار مطلوبی را به ثبت برساند.

وی اضافه کرد: هیات کاراته در رده‌های سنی پایه برنامه ریزی مناسبی را در حال اجرا دارد که به طور قطع آینده درخشان در انتظار این رشته است.

حقیقی اظهار داشت: رشته‌های مدال آور و قهرمان پرور مورد حمایت همه جانبه قرار دارند و کاراته نیز جزو همین رشته‌ها به شمار می‌رود.

وی با تمجید از عملکرد مهدی شهگل در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شهگل به تازگی به رده سنی بزرگسالان راه یافته و آینده درخشانی در پیش دارد که باید قدر فرصت‌های خود را بداند.

هیات‌های ورزشی همدان حضور پرشمار در بازی‌های آسیایی را هدفگذاری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: شهگل مسابقات مهمی در پیش دارد و دستگاه ورزش نیز از این قهرمان تیم ملی همانند سایر قهرمانان استان حمایت می‌کند.

هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار شد و مهدی شهگل در بخش کومیته تیمی موفق به کسب نشان طلا شد.

شهگل در این مسابقات که با حضور قهرمانان آسیایی برگزار شد، توانست به عنوان نخستین ورزشکار استان همدان در تاریخ کاراته بزرگسالان به مدال قهرمانی برسد.

این ملی پوش کاراته ۲ سال است که در رده سنی بزرگسالان فعالیت می‌کند و با گذشت این مدت و تلاش و تمرین‌های مداوم مزد زحماتش را گرفت.

مهدی شهگل اولین ملی پوش تاریخ کاراته همدان نیز به شمار می‌رود که اوایل دهه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد و حالا پس از سال‌ها تلاش توانست در رده بزرگسالان به مدال برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha