دمای هوا در چهارمحال و بختیاری به ۱۰ درجه زیر صفر رسید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش نسبی دما در سطح استان، گفت: سردترین نقطه استان با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر صبح امروز(یکشنبه) در ایستگاه بن ثبت و گزارش شده است.

معصومه نوروزی روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین ارتباط دمای هوا در شهرکرد نیز با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان در روز جاری ثبت شده است.

به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان نسبت به روز گذشته روندی کاهشی دارد.

وی همچنین از شکل گیری پدیده مه و کولاک در گردنه چری شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: این پدیده با گذشت ساعاتی از صبح به تدریج کاهش یافته و فروکش می کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز دوشنبه نیز کاهش محسوس دمای هوا در مناطق مختلف استان را پیش‌بینی می‌کنیم به نحوی که توده هوای سرد تا پایان هفته در استان ماندگار است.

نوروزی از ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر سه‌شنبه به آسمان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این سامانه که توان و فعالیت بارشی زیادی ندارد تا اواسط وقت روز چهارشنبه موجب بارش باران و برف در برخی از نقاط استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha