کارنامه درخشان ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران این استان در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با کسب سه مدال رنگارنگ کارنامه درخشانی از خود در این دوره از مسابقات به جای گذاشتند.

«سعید نصراللهی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا و بیستمین دوره این پیکارها در رده‌های سنی پایه و همچنین اولین دوره رقابت‌های پاراکاراته آسیا از ۲۵ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی تاشکند در کشور ازبکستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها مدال طلای کومیته تیمی مردان آسیا به «مهدی خدابخشی» از کرمانشاه رسید.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه اضافه کرد: کومیته‌ تیمی مردان ایران متشکل از مهدی خدابخشی از کرمانشاه، بهمن عسکری، ذبیح‌الله پورشیب و صالح اباذری، تحت هدایت شهرام هروی را تشکیل می‌دادند که با غلبه بر قزاقستان به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدند.

نصراللهی یادآور شد: «محمد جواد صفری» در رقابت های جوانان مدال طلا ، «علی مسکینی» در رده بزرگسالان مدال برنز و «آتوسا گلشاد نژاد» نیز در رده بزرگسالان عنوان چهارم را کسب کردند.

وی افزود: از استان کرمانشاه همچنین اینجانب به عنوان سرپرست تیم ملی و پگاه زنگنه به عنوان مربی تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت ها حضور داشتیم.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از استان های مطرح در رشته کاراته در کشور است به طوری که هم اینک بیش از پنج هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار در این رشته در استان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha