پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و سال ٢٠٢٣ میلادی را به همه پیروان پاک نهاد آن پیامبر رحمت و عطوفت در سراسر ایران عزیز بویژه استان آذربایجان غربی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در این پیام خود آورده است: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد به عنوان کشور دارای تکثر قومی و مذهبی، حافظ و مدافع حقوق اجتماعی پیروان همه ادیان الهی است.

در بخشی از این پیام آمده است: نشان این افتخار بیش از هر نقطه از ایران عزیز، بر پیشانی مردم فهیم و نوع دوست استان آذربایجان غربی که محل سکونت و زندگی همراه با آسایش پیروان ادیان مختلف است، می‌درخشد.

معتمدیان در این پیام تاکید کرد: سالی پر از برکت و شادکامی، سلامتی و موفقیت برای شما برادران و خواهران عزیز که نقشی برجسته در بارور سازی اندیشه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی دارید از خداوند متعال خواهانم و امید دارم در سایه وحدت و همدلی موجود در استان که به عنوان یکی از مزیت‌های آن شناخته می‌شود، شاهد رشد و پیشرفت روز افزون ایران عزیز باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در آستانه عید میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با ۲ خانواده مددجوی مسیحی نیز دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید میلادی، با حضور در منزل این مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سال نو را به آنان تبریک گفت.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از این خانواده‌ها دلجویی کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و دستورهای لازم را برای کمک به آنان صادر کرد.

در این دیدارها، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی و کشیش داریاووش عزیزیان کشیش کلیسای شرق آشور حضور داشتند.

چهارم دی ماه مصادف با ۲۵ دسامبر سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha