۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84979935
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید بی‌نشان عملیات خیبر، رشت را عطرآگین کرد

رشت – ایرنا – پیکر یکی از سه شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی امروز در میان استقبال مردم رشت وارد این شهر شد و فضای شهر را بوی ناب اخلاص، فداکاری، رشادت و آزادگی جوانانی پر کرد که همه داشته ها و جان خویش را در طبق اخلاص برای حراست از این مرز و بوم، ملت و ارزش های اسلامی فدا کردند.

به گزارش ایرنا، شهیدان گمنامی که در گیلان تشییع خواهند شد سه شهید از ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق هستند که در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

استاندار گیلان روز یکشنبه در این مراسم گفت: در دنیای بداخلاقی‌های رسانه‌ای که دشمن از همه ابزارهای کثیف استفاده می کند تا فضای معنوی را به سمت و سوی دیگری سوق دهد شاهد تشییع پیکر شهیدان گمنام و فرزندان این دیار هستیم که بر دستان مردم ولایتمدار این سرزمین تشییع می شوند.

اسدالله عباسی تصریح کرد: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فضای استان گیلان با یاد شهیدان عطرآگین شده است و یکی از فاتحان خیبر در جنگ تحمیلی اینک مهمان مردم شهید پرور استان است.

وی با بیان اینکه این انقلاب با جانفشانی‌های شهداء ماندگار شد و تفکر آنها در ادامه مسیر روشنگر راه خواهد بود، افزود: امنیت و اقتدار نظام از برکت خون این شهیدان است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کردند.

استان گیلان بیش از هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی‌مان کرد و بیش از ۲۲ هزار جانباز و حدود ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده سرافراز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha