۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84980069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرزی ها تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 84980069
البرزی ها تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند

کرج - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در کشورهای آمریکا ، اروپایی و احتمال سرایت آن به ایران ، انتظار می رود مردم البرز و سایر مناطق کشور برای مقابله با این سویه واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند.

دکتر احمد مهدوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: استان البرز اکنون به لحاظ رنگبندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارد اما اگر مردم دستور العمل های کرونایی اعم از تزریق واکسن، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا را خواهیم داشت.

این مسوول با اشاره به اینکه روزانه حدود ۵۰۰ بیمار مشکوک به کووید۱۹ به بیمارستان ها و مراکز درمانی البرز مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: اکنون ۴۳ بیمار بدحال کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان البرز بستری و تحت درمان قرار دارند.

مهدوی اظهار کرد: افرادی که تا کنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند و یا بیشتر از ۶ ماه از تزریق واکسن آنها سپری شده است،‌برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز افزود: اکنون آمار ابتلا به آنفلوآنزا در استان البرز ثابت است و اوج این بیماری نیز سپری شده است ؛ مردم می بایست دستور العمل های بهداشتی را برای کرونا و آنفلوانزا جدی بگیرند .

مهدوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش دمای هوا و استفاده مردم از وسایل گرما سوز،‌ بیان کرد: امسال آمار مسمومیت و فوتی های ناشی از منواکسید کربن در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بین ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha