توقف خِمِس مقابل «مس»؛ قربانی شدن ۲ امتیاز خانگی مقابل دیدگان «قربان»

تهران- ایرنا- تراکتور در دیداری خانگی مقابل مس کرمان متوقف شد تا فرصت نزدیک شدن به صدر را از دست بدهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تراکتور تبریز و مس کرمان از ساعت ۱۴ روز یکشنبه و در چارچوب هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تساوی بدون گل ثبت شد.

شاگردان پاکو خمس برای کسب دومین پیروزی متوالی وارد میدان شدند و فشار زیادی را روی دروازه‌ی مس کرمان ایجاد کردند ولی موقعیت‌هایی که نصیب بازیکنان این تیم شد با بی‌دقتی به هدر رفت. مهم‌ترین فرصت نصیب گوستاوو واگنین شد ولی این بازیکن نتوانست دروازه‌ی خالی را باز کند و در عین ناباوری توپش به بیرون رفت.

در ۴۵ دقیقه‌ی دوم هم تغییری در روند بازی ایجاد نشد. تراکتور در هوای سرد تبریز صاحب توپ و میدان بود اما دفاع همه‌جانبه‌ تیم فرزاد حسین‌خانی مانع از فروپاشی دروازه‌ی شهریاری شد. حتی مس می‌توانست روی یک ضدحمله به گل هم دست پیدا کند اما واکنش به موقع محمدرضا اخباری مانع از این اتفاق شد.

تراکتور با تساوی در این دیدار ۱۹ امتیازی شد و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد. آنها در جایگاه پنجم ایستاده‌اند. مس کرمان نیز با ثبت چهارمین تساوی این فصل خود ۱۰ امتیازی شد و با جدا شدن از قعر جدول در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

از نکات جالب توجه این بازی حضور قربان بردی‌اف، سرمربی سابق پرشورها در ورزشگاه بود.

ترکیب ابتدایی مس کرمان:

حسین شهریاری، سید جلال عبدی، میلاد خدایی، محمد قاسمی‌نژاد، جرج برایم کنده نوکیرا، سامان تورانیان، محمد ستاری، علی تهامی، امیرحسین بهزادی، محمد امین کاظمیان و محمد صالح محمدی.

ترکیب ابتدایی تراکتور:

محمدرضا اخباری، آرش قادری، سید محمد حسینی، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفاهادی، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha