۵ دی ۱۴۰۱، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84980577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار هرمزگان: مشارکت مردمی در جامعه فراگیر شود

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بهره گیری از ظرفیت های مردمی بسیاری از موانع توسعه کشور را مرتفع می کند و می‌طلبد بهره‌گیری از مشارکت مردمی در جامعه فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان کامرانی شامگاه شنبه در جلسه شورای توسعه تشکل های استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران و دکتر رادان معاون تشکل های سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به اهمیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: تشکل های اجتماعی به عنوان یک ظرفیت مهم می توانند پل ارتباطی مهمی بین مردم و حکمرانان باشند.

وی افزود: تشکل های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در دولت جایگاه ویژه ای دارند و رئیس جمهور بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد امور کشور تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم تشکل های اجتماعی اعم از سمن ها و گروه‌های جهادی در رفع موانع توسعه کشور تقویت این استعداد در استان هرمزگان با جدیت دنبال شود.

کامرانی گفت: مشارکت های اجتماعی در بخش های مختلف در جامعه نهادینه شود و در تحقق این مهم تشکل های اجتماعی نقش بسزایی دارند.

وی در همین خصوص، اظهار کرد: نقش، جایگاه و ماموریت های تشکل های اجتماعی در جامعه نهادینه گردد تا مردم بیش از پیش با این ظرفیت آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تشکل های اجتماعی در قالب ماموریت های محوله، امور را به پیش ببرند و شبکه سازی در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی افزود: عملکرد و اقدامات تشکل های اجتماعی در بخش های مختلف اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از پیش با فعالیت های سمن ها و گروه‌های جهادی فعال در این حوزه آشنا شوند.