وزیر: توجه به آموزش و پرورش باعث تحکیم مبانی نظام اسلامی می‌شود

سمنان- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: این نهاد از ارکان نظام اسلامی است که توجه به آن تقویت پایه‌های نظام اسلامی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: آموزش و پرورش از ارکان مهم هر نظام از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توجه به این نهاد در تحکیم مبانی نظام نقش بی‌بدیل دارد و شاید در عمل به آن کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به آموزش و پرورش، افزود: ضرورت دارد بخش‌های مختلف به منظور تربیت و تعالی نسل آینده همراه آموزش و پرورش باشند.

نوری بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش کارهای جدی و عملیاتی را در پیش گرفته و در دست اجرا است و از جمله اقدامات تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: احیای تربیت معلمان با اهتمام ویژه در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌شود منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جذب نیروهای کارآمد در آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مورد توجه باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در تعالی نظام تعلیم و تربیت، بیان کرد: احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در استان سمنان به سمنان سفر کرد و دیدار با فرهنگیان و شرکت در شورای آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های نوری در سفر به استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha