اشتغال مددجویان زندان‌ها در شرکت‌های تولیدی بهترین راه اصلاح آنهاست

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بکارگیری مددجویان زندان‌ها در شرکت‌های تولیدی از بهترین راه‌های باز اجتماعی کردن و خروج کامل آنها از بزهکاری است و دستگاه قضایی از این رویه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسین کثیرلو روز دوشنبه در بازدید از شرکت میهن لوله‌سازان شهرستان سرعین گفت: دستگاه قضایی استان به منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توان خود را با هماهنگی سایر دستگاه‌های متولی امر اقتصاد برای حمایت از تولید و رونق اشتغال بکار می‌بندد و بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور استماع و حل مشکلات واحدها بعمل می‌آید.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نقش زندان در باز اجتماعی کردن مددجویان خاطرنشان کرد: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان یکی از مهمترین رویکردهای اداره کل زندان‌هاست و خوشبختانه اداره کل زندان این استان، با تعامل و هم افزایی با برخی مجتمع های تولیدی و صنعتی برای اشتغال زندانیان گام‌های خوبی برداشته است.
گفتنی است؛ شرکت میهن لوله‌سازان سرعین از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را برای تولید لوله‌های پلی اتلین، اتصالات و ظروف پلاستیکی آغاز کرده است و اکنون ۸۰ نفر در آن مشغول بکار هستند و تعدادی از آنها مددجویان زندان مرکزی اردبیل هستند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha