خمارلو :‌ آماده برگزاری مجمع اسکواش هستیم/ تاکنون فقط ۲ کاندیدا تایید شده‌اند

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون اسکواش با اشاره به شرایط لازم برای برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: همه تمهیدات لازم فراهم شده و طبق برنامه ۱۲ دی‌ماه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

محسن خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به آخرین اخبار در خصوص انتخابات این فدراسیون، اظهار داشت: تمامی شرایط لازم برای این انتخابات فراهم است و امیدوارم هر فردی که شایسته‌تر است بر مسند ریاست این فدراسیون تکیه بزند.

وی ادامه داد: با توجه انتخابات اولی که برگزار شد، ۱۵ روز تنفس اعلام و تاریخ مجمع دوم ۱۲ دی اعلام شد که ما هم برای برگزاری آن آماده هستیم. تا این لحظه دو نفر تایید شدند و دو نفر دیگر نیز پیگیر روند کار خود هستند.

خمارلو یادآور شد: تاکنون بابک فقیر و پیروز هاشمی ارس به عنوان افراد تایید صلاحیت معرفی شده‌اند اما روند کارهای سایر دوستان نیز ادامه دارد و اگر تا زمان مجمع شرایط آن‌ها نیز تعیین تکلیف شود، مجمع را با حضور ۴ کاندیدا برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امور جاری فدراسیون در حال انجام است و روند کارها به خوبی پیش می‌رود. جلسه شورای برون مرزی تیم ملی اسکواش کشورمان هم برگزار شد که توافق اولیه برای اعزام قهرمانان به رقابت‌های هند اعلام گردید و در این خصوص هم مشکلی نداریم.

سرپرست فدراسیون اسکواش در خصوص این مسابقات گفت: رقابت‌ها اواخر بهمن‌ماه سال جاری در دو بخش برگزار خواهد شد که روند کار برای جوانان انجام شده و در بخش انفرادی نیز در تلاش هستیم تا تیم اعزام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha