رییس بیمارستان محب کوثر بر پشتیبانی از هنرمندان تئاتر تاکید کرد

تهران- ایرنا- همزمان با برگزاری جلسه فرهنگی خانه تئاتر با حضور مدیرعامل این نهاد صنفی و نمایشی با مسئولان بیمارستان محب‌کوثر؛ رئیس این مجتمع بیمارستانی و درمانی بر پشتیبانی از هنرمندان تئاتر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از خانه تئاتر؛ جلسه همکاری فرهنگی خانه تئاتر با بیمارستان محب کوثر با حضور مقصود نعیمی‌ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر، مجید قناد مدیر کمیته‌رفاه و دکتر علی پازوکی رییس بیمارستان محب‌کوثر برگزار شد. در این دیدار دکتر پازوکی بر حمایت و پشتیبانی این مرکز درمانی از هنرمندان تئاتر تاکید کرد.

در این دیدار مدیرعامل خانه تئاتر و مدیر کمیته‌ رفاه این خانه خواستار حمایت درمانی این بیمارستان از اعضای خانه تئاتر شدند.

دکتر پازوکی در این دیدار با تأکید بر اهمیت سلامت هنرمندان از حضور مدیرعامل و مدیر کمیته رفاه خانه تئاتر در این بیمارستان، گفت: بیمارستان محب کوثر پشتیبان هنرمندان تئاتر است و از هیچ تلاشی برای رسیدگی‌های درمانی و تأمین تندرستی هنرمندان تئاتر کوتاهی نخواهیم کرد.

دکتر پازوکی در این جلسه خواستار همکاری فرهنگی خانه تئاتر با بیمارستان محب کوثر شد.

مجید قناد مدیر کمیته رفاهی از اعضای خانه تئاتر دعوت کرد تا پیشنهادهای خود را درباره کمیته رفاه برای ارائه خدمات بهتر مطرح کنند تا مورداستفاده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha