تقویت هویت ملی و دینی راه مقابله با فتنه فرهنگی دشمن است

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمن در فتنه اخیر خود مولفه‌های فرهنگی و بصیرت ملت ایران را هدف قرار داد و راه مقابله با این تهاجم تقویت هویت ملی و دینی در میان مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مسئولان یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر افزود: دشمن از این پس به شکل پیچیده‌تر با تهاجم فرهنگی و بصیرتی بالایی وارد میدان می‌شود تا هویت دینی و ملی ملت ایران را از آنها بگیرد.

وی گفت: دشمن در توطئه و فتنه اخیر در یک جنگ ترکیبی با همه توان و ابزارهای سخت و نرم اقدام به ایجاد اغتشاش در کشور کرد اما با این همه در کمتر از ۷۰ روز با شکست روبرو شد.

امام جمعه بوشهر پیش بینی کرد: با نزدیک‌تر شدن انتخابات دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد فتنه فضا را آلوده‌تر کند بنابراین باید مراقب بود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن در این فتنه با جنگ ادراکی علیه نظام وارد عمل شده بود، تاکید کرد: در این فضا و فتنه باید مراقب نهاد خانواده و فرزندان باشیم و تقویت برنامه دینی و هویت ملی با طرح‌های فرهنگی بویژه برای گروه هدف جوانان و نوجوانان لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه بر ایجاد تعاونی مسکن و توجه مدارس زیر نظر سپاه برای پرورش فرزندان یگان حفاظت این مجموعه تاکید کرد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: این بانوی بزرگوار اساس زندگی و هویت جامعه اسلامی است و باید بر ابعاد زندگی ایشان توجه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha