۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84981310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بجستان ۲ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی  در حال اجرا دارد
اقتصاد

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: ۲ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در بخشهای مختلف اقتصادی و زیربنایی طی سالجاری در این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سه طرح شاخص برای تقویت شبکه آب شرب و احداث تاسیسات آبرسانی به منظور کاهش مشکل تامین آب در مناطق شهری و روستایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، گازرسانی به هفت روستا با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و یک هزار و ۶۰ متر مربع آسفالت معابر روستایی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرحهای عمرانی است.

وی ادامه داد: برای سرعت‌بخشی در کاهش مشکل تامین آب شرب پایدار در شهرستان بجستان، روند اجرای طرحهای احداث یک باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت سه هزار متر مکعب برای افزایش توان ذخیره‌سازی و تاب‌آوری شهر در برابر قطع جریان آب و همچنین ساخت یک باب مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و سوله برای اجرای سایت آب شیرکن با ظرفیت بالاتر شتاب گرفته است.

فرماندار بجستان اضافه کرد: معضل تامین آب شرب سالم و پایدار از سالهای گذشته همواره به عنوان یکی از دغدغه ها و مشکلات مردم و مسوولان بجستان مطرح بوده است که دولت سیزدهم توجه خاصی به کاهش این معضل دارد.

وی تصریح کرد: ساخت مخزن آب روستای ۱۰ خانواری "نوبهار" شهرستان بجستان از محل کمک خیرین با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال در کمتر از ۲ ماه طی امسال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی طرح مخزن ذخیره آب روستای مزار این شهرستان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به زودی آغاز می‌شود.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha