۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84981353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین رویداد علمی تانا در کاشان برگزار می شود

کاشان - ایرنا - نخستین رویداد علمی تانا (توسعه‌ و ارتقای زیست بوم نوآوری استان‌) با حضور یکصد شرکت فناور و دانش بنیان ۹ تا ۱۳ دی ماه در محل پارک علم و فناوری کاشان برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در جریان رویداد تانا در کاشان مشاور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پارک علم و فناوری شهرستان حضور یافته و از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور کاشان بازدید می کند.

دکتر علیرضا فرجی ارمکی افزود:با پیگیری های مستمر پارک علم و فناوری کاشان مجوز مستقل دریافت کرده و در این رویداد شرکت های بزرگ دانش بنیان منطقه شرکت می کنند.

وی اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح فعال کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و اهرم کردن منابع مالی نهادهای مربوط برای پاسخ به نیازهای هر منطقه است.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بیان کرد:قرار است در این رویداد شرکت های دانش بنیان محصولات خود در حوزه های هنری،رسانه،تولید محتوای دیجیتال،انیمیشن،در حوزه پلاسما و لیزر محصولات خود را به نمایش بگذارند.

فرجی گفت:این رویداد فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان منطقه و زمینه بازاریابی برای محصولات آنها است.

وی افزود:دانش آموزان و دانشجویان کاشان می توانند طی روزهای یادشده از ساعت 9 تا 12 از این رویداد و محصولات شرکت های دانش بنیان بازدید کنند.

پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۷ با مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود یک سال است که مستقل شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha