۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84981469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین معنوی وداع با شهید گمنام در سبزوار برگزار شد + فیلم

سبزوار- ایرنا- آیین معنوی تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس، دوشنبه شب همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور پرشور مردم سبزوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین معنوی وداع با این شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از اقامه نماز مغرب و عشا از مسجد جامع شهر سبزوار تا مسجد الزهرا (س) با حضور پرشور مردم برپا شد.

در این آیین که با حضور مسوولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران و مردم سبزوار همراه بود تشییع کنندگان پیکر این شهید گمنام را با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و الله اکبر" مشایعت کردند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: شهرستان های غرب خراسان رضوی از روزهای گذشته و همزمان با ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر این شهید گمنام بودند و برنامه ها و آییین های مختلفی در استقبال باشکوه از این شهید تازه تفحص شده برگزار شد.

رضا دولت آبادی اظهار داشت: در روزهای آتی آیین تشییع این شهید گمنام در شهرستان ششتمد برگزار و جسم پاک وی در مرکز آن شهرستان به خاک سپرده می شود.
شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha