جهاد تبیین و دفاع از ولایت فاطمه زهرا (س) مسیر را برای ما مشخص می‌کند

کرج - ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز حضرت زهرا (س) را الگو و اسوه مادران شهیدان سید روح الله عمجمیان و آرمان علی وردی دانست و گفت: جهاد تبیین و دفاع از ولایت فاطمه زهرا(س) برای ما درس است و مسیر تبیین را مشخص می@کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در سپاه ناحیه ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) از همه فرصت ها برای تبیین استفاده کردند و جانانه به دفاع از ولایت پرداختند، افزود: همه اینها برای ما درس است و مسیر تبیین را مشخص می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر فاطمه زهرا(س) در محضر خدا محبوب نبود، خداوند به پیامبر اسلام(ص) نمی فرمودند که فدک را به این بانوی بزرگوار هدیه کنند، اظهار کرد: القابی که پیامبر(ص) به این بانوی بزرگ داده اند براساس احساسات پدر و فرزندی نبوده بلکه بر اساس جایگاه رفیع و بلند این بانوی بزرگ بوده است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به روایت حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) که فرمودند «حضرت فاطمه( س) الگو و اسوه ی من است»، گفت: این روایت مقام والای این بانوی بزرگوار را نشان می دهد.

به گفته وی، برای فاطمه زهرا(س) فرشته وحی نازل می شد، غیر از پیامبران بر کسی وحی نازل نمی شود و این وحی ها را حضرت علی(ع) به نام مصحف فاطمه زهرا (س) جمع آوری کرد که ما از آن محروم هستیم و در اختیار حضرت مهدی( عج) است.

حجت الاسلام یوسفی همه این ها را از جایگاه رفیع و والای دختر گرامی پیامبر اسلام(ص) دانست و افزود: در طول تاریخ، حکومت های بزرگی داشته ایم، مثل حکومت سلیمان نبی (ع) که با آن وسعت در خوردن عصای سلیمان توسط موریانه ها حکومت به پایان رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با این وسعت تهدیدات و تبلیغ سامری های زمان به گوساله پرستی، این مردم هنوز دست از این انقلاب نکشیده اند و اینجاست که امام راحل می فرماید: «این مردم، از مردم حجاز در عصر پیامبر بهتر هستند».

وی اضافه کرد: در پنجمین فتنه علیه انقلاب اسلامی محور حمله ولایت بود و هیچ شعاری علیه دولت نبود زیرا اینها فهمیدند تا ولایت هست کاری از دستشان بر نمی آید.

یوسفی با اشاره به شهادت سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی، تصریح کرد: مادران شهیدان عجمیان و علی وردی، فاطمه زهرا(س) را الگو و اسوه خود قرار داده و گفتند در رکاب ولایت، دِین خود را ادا نکرده ایم و فرزندان دیگری نیز داریم تا در این مسیر فدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha