یک هزار محفل بصیرت فاطمی در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه یک هزار محفل بصیرت فاطمی با حضور اقشار مختلف مردم در استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام خلیل سلطانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد محافل فرهنگی و مذهبی ۳۵۰ مورد آن در شهرستان یزد و بقیه در ۱۰ شهرستان تابعه استان برگزار شد.

وی ادامه داد: تمامی این محافل ارزشی و فرهنگی در منازل مختلف به صورت مردمی و همکاری خیران با برنامه‌های متنوع به خصوص سخنرانی در خصوص سیره و شخصیت زهرای مرضیه (س) برگزار شد.

این مسئول اظهار کرد: در این جلسات تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه به خصوص کارشناسان مذهبی در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری پیرامون اخلاقی و سیره فاطمی بصیرت افزایی کردند.

به گفته سلطانی گفت: برگزاری جلسات مختلف خانگی در یزد سالانه با حضور اقشار مختلف مردم در مناسبت‌های مختلف به خصوص ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام خوبی است که صورت می‌گیرد.

یک هزار محفل بصیرت فاطمی در یزد برگزار شد

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین مسایل، پیگیری جهاد تبیین است که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید با همکاری خیران و مردم برای تحقق آن به صورت جدی اقدام مناسب به عمل آید که اهمیت دارد.

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: تهدید فرهنگی و جنگ ترکیبی جزو اهداف مهمی است که دشمنان دنبال می‌کنند و باید محافل فرهنگی، معرفتی و بصیرت افزایی مکرر در استان برگزار شود.

سلطانی یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ادبی، پاسخ به سوالات و شبهات و جلسات هم‌اندیشی جزو برنامه‌های مهمی است که در امسال در ایام فاطمیه در سطح استان یزد پیگیری و اقدام شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۵۰۰ مسجد و بیش از سه هزار روحانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha