نوری :شهدای گمنام سند افتخار ایران اسلامی هستند

ساری - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای گمنام سند افتخار، عزت، صلابت و پایداری ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز سه شنبه در آیین تشییع شهدای گمنام در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایران اسلامی به شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام می بالد و افتخار ما این فرزندان میهن هستند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هرچه دارد از شهدای هشت سال دفاع مقدس است و در این روز ماتم و سوگ شهادت فاطمه زهرا (س) میزبانی از شهدای گمنام افتخار است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر کشور ما اکنون امنیت و صلابتی دارد مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و باید به معنای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

نوری تصریح کرد : برای معرفی شخصیت های ارزشی ایران اسلامی از جمله شهدای هشت سال دفاع مقدس به قشر نوجوان و جوان بکوشیم و در این بین آموزش و پرورش نقش بی بدیلی دارد.

وی گفت : آموزش و پرورش حفظ ارزش ها و پاسداری از ولایت فقیه را وظیفه خود می داند و به طور حتم همواره در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: شهدای گمنام تمام وجود و اصالت ما هستند که باید میزبانی های خوبی از این سربازان وطن داشته باشیم و امروز مردم دیار علویان در مازندران به معنای واقعی حضور پرشوری در آیین تشییع این شهدا داشتند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در تشییع چهار شهید گمنام مردم ساری را همراهی کردند.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha