ساختمان نیمه‌تمام کانون فرهنگی بهنمیر باحضور وزیر آموزش و پرورش تعیین تکلیف شد

ساری - ایرنا - ساختمان نیمه تمام کانون فرهنگی و هنری بهنمیر شهرستان بابلسر بعد از سه سال با دستور وزیر آموزش و پرورش برای تصویب منابع مالی جدید تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه درحاشیه بازدید از ساختمان نیمه تمام کانون فرهنگی و هنری بهنمیر شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان برای ساخت این مرکز هنری و فرهنگی هزینه شدکه به دلیل ادامه نیافتن تزریق اعتبارات این طرح در سال های گذشته نیمه تمام رها شده بود.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است که با هماهنگی های انجام شده و همراهی نمایندگان مجلس و استانداری مازندران برای جذب این اعتبارات اقدام خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به زودی فرایند تزریق اعتبار ۶ میلیارد تومانی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای تکمیل این طرح هنری و فرهنگی در دستور کار قرار می گیرد و با این کار امیدواریم در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

نوری اضافه کرد: ۱۰ میلیارد تومان از سهم نمایندگان مجلس و باهمراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شد که برای جذب این منبع مالی هم تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: ساخت کانون فرهنگی و هنری در این منطقه از استان مازندران نیاز است و باتوجه به اینکه مادر شهید سید احمد موسوی زمین ساخت این مجموعه را اهدا کرده، مسوولان هم برای تکمیل این طرح باید بکوشند.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha