تصادف خودرو سواری در تهران ۲ کشته داشت

تهران_ ایرنا_ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با تیر چراغ راهنمایی و رانندگی بزرگراه فتح خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته داشت.

سید جلال ملکی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۹:۴۹ امشب حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح، مقابل خیابان فتح نهم به سامانه ۱۲۴ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین مرد حدود ۲۵ ساله به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یک تیر چراغ راهنمایی و رانندگی برخورد و بر اثر این حادثه اتاقک خودرو متلاشی شد.

ملکی با بیان اینکه هر ۲ سرنشین در داخل خودرو گرفتار بودند گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر ۲ سرنشین از داخل خودرو خارج شدند که به تأیید عوامل اورژانس این افراد بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است گفت: در گذشته نیز شاهد چنین حوادثی و متلاشی خودروها بودیم که خودروسازان در زمینه ارتقای کیفیت ضروری است اقدامات جدی انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha