۷ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84982076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب و آلودگی های زیست محیطی در اولویت طرح های پژوهشی البرز قرار گرفت

کرج - ایرنا -رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: پنج موضوع در اولویت طرح های پژوهشی این استان قرار گرفته که مهمترین آن آب و آلودگی های زیست محیطی است و از شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی درخواست ورود در این زمینه را داریم.

عبدالرضا کریم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اولویت های پژوهشی شامل آب، آلودگی های محیط زیست، فاضلاب، فرونشست زمین و ریزگردها هستند.
وی بیان کرد: بنابراین در صورت ورود شرکت های دانش بنیان در طرح های پژوهشی با این موضوعات سازمان مدیدیت و برنامه ریزی استان البرز حمایت های لازم را خواهد داشت.

آب و آلودگی های زیست محیطی در اولویت طرح های پژوهشی البرز قرار گرفت


کریم پور گفت: چنانچه این شرکتها بتوانند راه حل های عملی برای این موضوعات تهیه کنند از طریق ارتباط صنعت با این مراکز و شرکتها ، با استفاده از روش های نوین تامین مالی آمادگی حمایت و استفاده از دستاوردهای این مجموعه ها را داریم.

وی یادآورشد: امسال سهم اعتبارات دانش بنیان استان البرز ۵۷ میلیارد بوده است.

آب و آلودگی های زیست محیطی در اولویت طرح های پژوهشی البرز قرار گرفت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: به دستگاهها ابلاغ شده در قالب کمک های فنی و اعتباری برای استفاده از خدمات و کالاهای شرکتهای دانش بنیان عمل کنند.
وجود ۳۰ شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، ۳۹ شرکت دانش بنیان دارویی و فرآوری پیشرفته ، ۶۳ شرکت دانش بنیان سخت افزارهای برق و الکترونیک از بسترهای مناسب دانش بنیان در البرز به شمار می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha