اسرائیل مانور مقابله با حملات راکتی در مرز لبنان برگزار می کند

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی در سایه هراس از توانمندی بالای نظامی، تسلیحاتی و موشکی حزب الله از برگزاری مانوری برای مقابله با حملات راکتی در نزدیک مرز با لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: امروز چهارشنبه یک مانور هشدار (در برابر حملات راکتی) برای ایجاد آمادگی در شمال سرزمین‌های اشغالی در منطقه موسوم به «شورای منطقه ای شلومی» برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، بخش اول این مانور هشدار در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه صبح به وقت محلی و بخش دوم آن نیز ۰۶:۰۵ عصر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در سال های اخیر، معادله مقاومت و بازدارندگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده و در آخرین مورد آن، مانع از تجاوز و دست اندازی این رژیم به منابع گازی دریایی لبنان در مرز با فلسطین اشغالی شد.

دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی همواره درباره هرگونه درگیری با حزب الله لبنان هشدار داده و اعلام کرده اند که مقاومت لبنان به هزاران موشک و پهپاد مجهز است و می تواند عمق خاک سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهد.

این دستگاهها همچنین به ضعف جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی و پهپادی در هرگونه جنگ احتمالی در آینده اذعان می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha