سه هکتار از اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد

سمنان- ایرنا- مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سه هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هدف واگذاری برای سرمایه‌گذاری و فعالیت و چرخه اقتصادی در پاییز ۱۴۰۱ خلع ید شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیده سمانه زرگر روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: این میزان اراضی با ۳۸ فقره قرارداد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با طرح در جلسات داوری و هیات حل اختلاف تعیین تکلیف و خلع ید شد.

وی بیان کرد: در جلسات داوری پاییز امسال، بیش از ۲ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب پنج قرارداد در این سه ماه فسخ شد.

زرگر تصریح کرد: ۳۸ پرونده در ۲ جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مورد رسیدگی قضایی و کارشناسی قرار گرفت.

مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۰ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۵ هکتار برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا و ۲ فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج و یک فقره قرارداد انصرافی شد.

مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: باز پس‌گیری اراضی و فسخ قرارداد در خصوص متقاضیانی است که به تعهدات خود در قرارداد عمل نکردند.

میزان سرمایه‌گذاری در زمین‌های واگذارشده در شهرکهای صنعتی این استان طی نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان بود و ۸۶ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی طی این مدت واگذار شد.

به گزارش ایرنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است و از ابتدای دولت سیزدهم تا شهریور امسال بهره‌برداری از ۷۶ واحدهای صنعتی در نواحی صنعتی با اشتغال برای یکهزار و ۳۹۲ نفر و سرمایه گذاری ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال محقق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha