۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84982437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پذیرش کودکان و اطفال بیمار در همه مراکز درمانی اهواز

اهواز - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آماده باش کلیه مراکز درمانی خوزستان برای پذیرش بیماران خبر داد و گفت: با توجه به مراجعه گسترده کودکان و اطفال به بیمارستان کودکان ابوذر اهواز دیگر بیمارستان‌های این شهرستان نیز آماده پذیرش بیمار هستند.

به گزارش ایرنا دکتر حبیب حی بر روز چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان طالقانی به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان کودکان ابوذر آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.

وی از شهروندان اهوازی خواست در صورت داشتن کودک و طفل با علائم تنگی نفس، به یکی از مراکز معرفی شده مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز به افزایش تعداد مراجعین به ویژه در بخش اطفال اشاره کرد و گفت: در این زمینه بیمارستان ابوذر اهواز با داشتن بیشترین و بالاترین امکانات جهت پذیرش کودکان بیمار در حال ارائه بهترین خدمات به هم استانی‌ ها است.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن پیک آنفلوانزا، بیماری تنفسی و افزایش آمار مراجعه به مراکز درمانی، برای کاهش موارد ابتلا و خروج از این موج، لازم است شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد تا این موج بیماری کنترل شود.

حی بر گفت: استفاده از ماسک به خصوص در اجتماعات و فضاهای سربسته، رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها ، جدا کردن فرد بیمار از دیگر اعضای خانواده، شناسایی دانش‌ آموز بیمار در مدارس و فرستادن او به منزل جزو مهمترین شیوه نامه های بهداشتی است که باید با دقت در این ایام رعایت شود.

گفتنی است در حال حاضر شهرستان هندیجان در وضعیت زرد و مابقی نقاط استان خوزستان آبی کرونایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha