۷ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84982629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: حماسه نهم دی خنثی کننده ترفندهای دشمنان است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: حضور گسترده مردم در صحنه حماسه نهم دی ماه امسال نسبت به سالهای گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است و خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان در ناآرامی های اخیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی حماسه نهم دی ماه در گناباد افزود: آغاز ترفندهای دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی از مهسا امینی نبود بلکه آنها از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و یپروزی انقلاب اسلامی با توطئه های گوناگون به دنبال نیل به اهداف خصمانه شان بوده‌اند.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی هیچ زمانی دست از ترفندهای خود بر نداشتند ولی با بصیرت و حضور گسترده مردم در صحنه نتوانستد به اهداف شوم خود دست یابند.

نصیری ادامه داد: تبیین ابعاد حماسه ۹ دی ماه نیازمند بصیرت افزایی و روشنگری آحاد مختلف جامعه از جمله نسل جوان است و باید از همه ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی در این زمینه بهره گرفت.

فرماندار گناباد گفت: باید با برگزاری نشستهای هم اندیشی و بصیرت افزایی و در فضای آزاد اندیشی در مدارس و مراکز آموزش عالی، دانش آموزان و دانشجویان را با ابعاد این حماسه و نقش آن در خنثی سازی ترفندهای دشمنان آشنا کرد.

امام جمعه گناباد هم بصیرت افزایی را از دستاوردهای مهم حماسه نهم دی ماه ذکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ و معارف و آموزه های فاطمی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید به الگوی مهم بصیرت افزایی در جامعه تبدیل شود.

ححت الاسلام حسن صادقی نسب دشمن شناسی و ولایت مداری را یکی از آموزه های مکتب فاطمی برشمرد و گفت: بصیرت افزایی و افزایش هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان و ایادی سرسپرده آنها از نیازهای مهم جامعه است.

راهپیمایی حماسه نهم دی ماه روز جمعه آینده بعد از اقامه نماز جمعه در شهرستان گناباد برگزار می شود.

برگزاری نشستهای بصیرتی ویژه آحاد مختلف، تبلیغات محیطی و رقابتهای فرهنگی و هنری از جمله برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهرستان گناباد است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha