فرهنگی:‌ برنامه‌های سجادی برای ورزش ابتکاری و بنیادین است

تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت ورزش وجوانان در دولت سیزدهم دکتر رئیسی افزود: برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری و بنیادی سید حمید سجادی در بحث ورزش و امور جوانان موجب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وی شد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین فرهنگی اقدامات سیدحمید سجادی وزیر ورزش را در انتخاب مدیران کل استانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سجادی، مدیری از جنس ورزش و افرادی را انتخاب کرده که خود با ورزش و حوزه جوانان آشنایی دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه جوانان بیان کرد: در حوزه ازدواج، وزارت ورزش و جوانان با تاسیس دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، ظرفیت خوبی ایجاد کرده و در حوزه تخصصی ازدواج و خانواده ۴۳۰ مرکز مشاوره در کشور وجود دارد که در کنار آنها با استفاده از ظرفیت مشاوران، دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده هم راه اندازی شده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تشکیل سه فدراسیون آمادگی جسمانی، ورزش‌های بادبانی و ورزش‌های ساحلی و دریایی اشاره کرد و تشکیل آنها را در راستای توسعه و تخصصی تر شدن رشته های ورزشی اقدام مثبتی از سوی وزارت ورزش و جوانان دانست.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات مناسب برای این فدراسیون ها می توانیم در جهت برگزاری مسابقات ورزشی، دوره های مربی‌گری و تشکیل تیم‌های حرفه‌ای، شاهد تعالی این رشته های ورزشی باشیم.

فرهنگی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش استان آذربایجان شرقی اشاره و خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات استانی طی شش ماه گذشته اقداماتی صورت گرفته است که مقاوم سازی دکل های برقی و بازسازی، نوسازی و بروزرسانی رختکن های مجموعه ورزشی یادگار امام(ره)، بازسازی و نوسازی نگهبانی و دیوار های مجموعه ورزشی تختی، بازسازی و نوسازی سالن ورزشی شطرنج و مجموعه ورزشی رزمی تختی تبریز، بازسازی و نوسازی قسمتی از سیستم سرمایشی سالن شهید پور شریفی تبریز، بازسازی و نوسازی پیست دوچرخه سواری یادگار امام(ره) از جمله آنهاست که با هزینه‌ای 39 میلیارد تومانی از منابع اعتبارات استانی صورت گرفته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سفر ریاست جمهور به استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این سفر با تاکید مجمع نمایندگان استان و وزیر ورزش و جوانان، 385 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش مصوب شدکه تاکنون طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان 35 میلیارد تومان به شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافته که از جمله در راستای تکمیل استخر قهرمانی و مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) هزینه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha