کشف بیش از ۲۱۳ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و خراسان جنوبی

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۲۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان طبس با عملیات مشترک ماموران انتظامی استان های قزوین و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز چهارشنبه در بیان جزییات این خبر، اظهار داشت: در پی تبادل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی مبنی بر حمل یک محموله موادمخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی طبس با همکاری مشترک با تیم مبارزه با موادمخدر استان قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در راه های ارتباطی این شهرستان کامیون قاچاقچیان موادمخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این عملیات، پلیس پس از هماهنگی با مقام قضای و در بازرسی از کامیون متوقف شده ۲۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ در محدوده شهر اقبالیه قزوین، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از فرد دستگیر شده علاوه بر ۱۰ کیلوگرم تریاک، تعدادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد نیز کشف و نامبرده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی استان شد.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها دارند از شهروندان خواست تا ضمن مراقبت از فرزندان خود، به ویژه نوجوانان، در صورت شناسایی عاملان سودجو مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha