شور و شعور انقلابی ملت ایران در ۹ دی بساط فتنه‌گران را درهم پیچید

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار در پیامی مشترک با تبریک سالروز حماسه ۹ دی تصریح کردند: غیرت دینی، شور و شعور انقلابی ملت ایران در۹ دی‌ ۸۸ درحرکتی خودجوش بعد از حرمت‌شکنی روز عاشورا و اهانت به مقدسات، بساط فتنه و فتنه‌گران را درهم پیچید.

در این پیام که به مناسبت سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز منتشر شد، آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی تصریح کردند: مردم با شعور انقلابی خود در نهم دی به دنیا نشان دادند که آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست و شیعه و سنی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شک و تردید ندارند.

در این مطلب عنوان شده است: هشتم و نهم دی‌ماه یادآور حرکت حماسی و آگاهی ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت گیلان در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این خطه در این پیام با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران و طراحان این فتنه با حمایت و هدایت استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو که زخم خورده‌ انقلاب اسلامی هستند از آن زمان تاکنون بواسطه داشتن اهداف پلید خود همواره درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی بوده و برای تحقق نقشه و توطئه‌هایشان، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی را چیده‌اند، افزودند: نمونه این اقدامات آنها را در اغتشاشات اخیر در قالب پروژه کشته‌سازی، ایجاد ناآرامی و برهم زدن امنیت و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی دیدیم.

در این پیام عنوان شد: نهم دی‌ماه امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف با ایام فاطمیه است با واکاوی سیره و منش این فرمانده دلاور و اهل بیت (ع) در می‌یابیم که وحدت، اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران در برابر فتنه‌گران و مزدوران ضدانقلاب است و راه پیشرفت و سربلندی با تکیه بر این اصول بنیادین هموارتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در این پیام ضمن گرامیداشت سیزدهمین سالگرد حماسه پرشور هشتم و نهم دی از همه هموطنان به‌ ویژه مردم انقلابی استان دعوت کردند تا ضمن حضور گسترده در مراسم یوم‌الله ۹ دی بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی ابراز دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در پیامی جداگانه بدین منظور عنوان کرد: حضور مردم در سایه ولایت و وحدت، سرمایه عظیمی است که در اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره برآن تاکید شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور در پیام تاکید کرد: مردم ایران اسلامی و گیلان با حضور عظیم خود در حماسه هشتم و نهم دی ماه و با جدا کردن راه خود از بیگانگان، پیروی از ولایت فقیه، استقلال و آزادی را فریاد زدند و در این ایام که با تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه آمریکا و فتنه فتنه‌گران مواجهیم، حضور در صحنه و حمایت از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و نمایش وحدت و یکپارچگی، مسئولیتی صد چندان برای همه ما به شمار می‌رود.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به‌ مناسبت فرارسیدن یوم‌ الله نهم دی نیز عنوان شد: حماسه‌ مردم مسلمان و انقلابی ایران در نهم دی‌ ماه سال ۱۳۸۸ موجب درهم پیچیدن بساط فتنه و شکست خیال خام استکبار جهانی مبنی بر ایجاد انقلاب مخملی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به عنوان (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) ثبت و ماندگار گشت.

در ادامه این بیانیه آمده‌است: خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از جنس حضور و نمایش بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری مردم شریف ایران همچون دیگر حوادث مهم اسلامی، افکار عمومی جهان را شوکه کرد و یک بار دیگر بر اسلام‌خواهی و انقلابی‌گری ایرانیان و مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صحه گذاشت.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان شد: یوم‌الله نهم دی درس عبرت بزرگی به سیاستمداران غربی و عوامل خودفروخته و خائن داخلی داد تا از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که با افکار شیطانی همچون تضعیف انقلاب اسلامی و اقدامات ننگین همانند ایجاد تفرقه بین ملت مبارز ایران ره به جایی نخواهند برد زیرا ایرانیان غیور و سلحشور به هرگونه تحرک ضداسلامی و ضدایرانی از سوی نظام سلطه پاسخی دندان‌شکن و دشمن‌کوب خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha