۲ هزار و ۵۴۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در خمین تائید نهایی شدند

خمین - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: ثبت‌نام ۲ هزار و ۵۴۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تائید نهایی شد.

«ابوالفضل غلامی» پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هفت هزار و ۵۶۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن شهرستان خمین ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: برای تامین زمین مسکن یک‌هزار و ۶۵۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن خمین مشکلاتی وجود دارد که این مسئله به صورت جدی از طریق اداره راه و شهرسازی و دیگر مسئولان شهرستان در حال پیگیری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن خمین ساخت یک مجتمع ۴۸ واحدی است که اکنون پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

غلامی اظهار داشت: مرحله دوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان با ساخت ۵۱۲ واحد در حال اجرا است و تاکنون زیرساخت های۱۴ بلوک از ۳۲ بلوک و احداث هشت سقف اجرا شده و ۲ بلوک دیگر در حال آرماتوربندی است، که بعد از تکمیل و تائید ناظرین، بتن‌ریزی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۹۳۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در خمین خواستار اجرای این طرح در سه مرحله شدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: زمین این طرح ۱۱ هکتار است که علاوه بر پروژه ۵۱۲ واحدی که در حال اجراست، طرح دیگری به تعداد ۳۷۶ واحد در همین زمین تعریف شده است.

غلامی یادآور شد: برای اجرای طرح ۵۱۲ واحدی از خردادماه سال جاری قرارداد ۲۱ ماهه با پیمانکار در خصوص اجرای اسکلت، دیوارچینی و سقف بسته شده و انتظار می‌رود تا ۲۱ ماه آینده این واحدها تحویل و سپس مراحل نازک کاری و کارهای دیگر پروژه نیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

وی درباره طرح اقدام ملی مسکن در شهر قورچی باشی نیز گفت: در این شهر ۷۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و پس از پایش تاکنون ۲۵ نفر تایید نهایی شدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین تصریح کرد: با تأمین و تحویل زمین از سوی اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن اقدامات بعدی توسط بنیاد مسکن برای متقاضیان واجدالشرایط صورت خواهد پذیرفت.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است و بیش از ۷۴ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن نقاط شهری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha