رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه با مشارکت مردم در دستور کار شهرداری است

کرمانشاه- ایرنا- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نگاه ما به مناطق کم برخوردار به صورت ویژه است و رفع مشکلات شهروندان را به عنوان یک اولویت دنبال می‌کنیم، گفت: در راستای خدمات رسانی در این مناطق نیازمند همراهی و مشارکت فعال شهروندان هستیم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ «نادر نوروزی» در بازدید از شهرک چقامیرزا منطقه یک کلانشهر کرمانشاه اظهار داشت: هدف ما از این بازدیدهای هفتگی، شنیدن مشکلات شهروندان، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان است چراکه عقیده داریم پیشبرد اهداف مدیریت شهری با همکاری و همفکری خود شهروندان محقق می شود.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرک چقامیرزا افزود: حضور ما در شهرک های کم برخوردار خود گواه این است که مشکلات موجود در این شهرک ها را می دانیم و آمده ایم برای رفع آنان اقدام کنیم.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات در این شهرک ها بسیار است، تصریح کرد: نگاه ما به مناطق برخوردار با کم برخوردار یکی است و هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد و عقیده داریم خدماتی که به نقاط برخوردار می شود، باید در مناطق کم برخوردار نیز باشد؛ حتی بیشتر نیز باید اقدام کرد تا مشکلات آنان رفع شود.

نوروزی با بیان اینکه هیچ گاه ادعای کار نداشته‌ایم گفت: هر اقدامی که از سوی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان می شود، وظیفه است و منتی بر سر مردم عزیز کرمانشاه نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه آسفالت اقدامات موثری صورت گرفته است عنوان کرد: اما به آنچه که انجام شده راضی نیستیم بلکه باید بیشتر کار کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمران، ترافیک و شهرسازی در سطح منطقه یک، بیان کرد: تاکید می کنیم که این اقدامات بخصوص در شهرک های کم برخوردار تداوم یابد تا شهروندان آرامش بیشتری داشته باشند.

نوروزی در پایان تاکید کرد: دیگر نهادهای خدمات رسان نیز باید در کنار مجموعه مدیریت شهری، نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا؛ براساس آمارهای رسمی ۳۶ شهرک حاشیه نشین با جمعیتی بین ۳۵۰ هزار تا ۴۵۰ هزار نفر در کلانشهر کرمانشاه وجود دارد.

کلانشهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده و دارای هشت منطقه شهرداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha