۹ دی نشان دهنده بصیرت و آگاهی بالای سیاسی ملت ایران اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- یکی از پیشکسوتان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: نهم دیماه نشان دهنده بصیرت، آگاهی و شعور بالای سیاسی ملت ایران اسلامی است که مردم با تشخیص، راه واقعی را پیدا کرده و غائله سال ۸۸ را ختم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محسن حسین‌آبادی» روز پنجشنبه در مراسم میثاق با ولایت و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن به مناسبت نهم دی ماه در جمع مردم و مسوولان شهرستان مرزی قصرشیرین در مسجد جامع، افزود: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران از قدرت برتری در منطقه و دنیا برخوردار است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا بعد از ترور حاج قاسم اعلام کرد که اگر ایران اقدامی کند، ۵۳ نقطه را می‌زند اما ما پایگاه آنها را در عراق زدیم و هیچ غلطی نکردند.

وی ادامه داد: امروز زمان قدرت انقلاب و بازدارندگی ما و نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان بسیار چشمگیر است.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: امنیت امروز منطقه مدیون مالک اشتر زمان سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی است و همسایگان ما در عراق، سوریه لبنان و حتی یمن اقتدار مقابله با استکبار را دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد عروج حاج قاسم و همچنین ورود شهدای تازه تفحص یافته روح معنوی خاصی در کشور جاری است، اظهار کرد: ۹ دی از ایام الله های انقلاب است که برای تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

حسین‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانه گام دوم انقلاب از برکات جنگ گفته که اولین جنگی بود که ما در مقابل دنیا ایستادیم و یک وجب از خاک را ندادیم و امنیت، اقتدار و عزت ما مرهون این جنگ بود و دشمن برای همیشه از حمله نظامی منصرف شد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب شاهد برخورداری تمامی روستاها و شهر از امکانات و اجرای عدالت هستیم و این در حالی است که در گذشته روستاهای ما از هیچ گونه امکاناتی برخوردار نبودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مردم در همه سطوح سیاسی امروز مشارکت دارند و از همان بدو شکل گیری انقلاب، ماهیت نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و اکنون در سرنوشت خودشان سهیم هستند.

۹ دی نشان دهنده بصیرت و آگاهی بالای سیاسی ملت ایران اسلامی است
حماسه ۹ دی همانند دیگر یوم الله های تاریخ انقلاب ماندگار است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: حماسه نهم دی ماه همانند دیگر یوم الله های تاریخ انقلاب ماندگار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۹ دی نماد حضور و بصیرت مردم است.

سرهنگ پایدار «محسن دارابی» با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: ما وظیفه داریم این مراسمات را با شور و انرژی برگزار کنیم که ارزش حرکت ۹ دی سال ۸۸ را بدانیم و به نسل آینده منتقل کنیم که در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی اظهار کرد: با وجود مردم فهیم ایران نظام اسلامی بیمه شده و تا زمانی که مردم عزیز پای انقلاب هستند این انقلاب بیمه بوده و اگر تمام استکبار بسیج شود هیچ غلطی نخواهند کرد.

۹ دی نشان دهنده بصیرت و آگاهی بالای سیاسی ملت ایران اسلامی است

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha