۹ مدرسه تخریبی در شهرستان تنگستان نوسازی می‌شود

بوشهر - ایرنا - فرماندار تنگستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در یک برنامه سه ساله ۹ مدرسه تخریبی این شهرستان با ۷۰ ملیارد تومان اعتبار احداث و نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد لطفی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای عملیات اجرایی مدرسه شهید یگانه روستای بُنه گِز از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار کرد: این پروژه ها با همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و از محل مسئولیت‌های اجتماعی و اعتبارات استانی احداث می‌شوند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود عملیات اجرایی هر مدرسه تخریبی که در شهرستان تنگستان آغاز شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه و مسئولیت‌های اجتماعی و اعتبارات استانی تکمیل شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به آمار بالای مدارس تخریبی شهرستان تنگستان نوسازی، مقاوم سازی و بازسازی این مدارس و ایجاد فضای ایمن برای تعلیم و تربیت دانش آموزان از اولویت‌های این شهرستان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص علت تاخیر در روند اجرای مدرسه شهید یگانه بُنه گِز از توابع بخش مرکزی تنگستان گفت: تغییر ظرفیت این مدرسه از سه به ۶ کلاسه از علل تاخیر در روند اجرای این مدرسه است.

غلامحسین کرمی افزود: با توجه به تامین اعتبارات لازم انتظار می‌رود تا دهه فجر سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شمار مدارس تخریبی شهرستان تنگستان قابل توجه است،اظهار کرد: تلاش می‌شود با نوسازی مدرسه‌های این شهرستان مشکل فضاهای فیزیکی آموزشی برطرف شود.

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر نیز گفت: مدرسه ۶ کلاسه شهید یگانه روستای بنه گز در زیربنای ۷۱۵ مترمربع برای ۱۶۰ دانش آموز در دست احداث است.

ابراهیم احمدی اضافه کرد: این پروژه آموزشی با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومن اعتبار ساخته می شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha