نهم دی‌ماه روز بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نهم دی ماه روز بیداری، هوشیاری، بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران در مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی و الهی است.

حجت الاسلام « جواد فاطمی‌نسب» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بزرگداشت حماسه تاریخی نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق افزود: مردم بصیر و فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی روز نهم دی ماه سال ۸۸ بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه خود تجدید میثاق نموده و چشم دشمنان و معاندین انقلاب و رهبری را کور کردند.

وی اظهار کرد: ملت بصیر ایران اسلامی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ ثابت کردند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و با حضور خودجوش خود در سطح کشور دشمنان را مایوس ساخته و توطئه های تمامی دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کردند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: ۹ دی بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و این یوم الله باید هرسال با شکوه تمام و با برگزاری مراسمات مختلف در کشور گرامی داشته شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: اقشار مختلف مردم با حضور حماسی در ۹ دی سال ۸۸، وفاداری و پایبندی خود را به جایگاه مطلقه ولایت فقیه و پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای شهیدان و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند و این روز در واقع روز تثیبت انقلاب است.

او گفت: ما امروز وظیفه داریم با جهاد تبیین مدافعان خون شهدا و حریم انقلاب و ولایت باشیم چون دشمنان درصدد تضعیف نظام اسلامی هستند ولی به طور یقین بدانند با رهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایتمداری ملت بزرگ ایران و بصیرت و دینداری این مردم برای همیشه ناکام خواهند ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha