مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: جمهوریت و اسلامیت خط قرمز ملت ایران است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن در توطئه سال ۱۳۸۸ بدنبال زیر سوال بردن جمهوریت و اسلامیت نظام بود، گفت: ملت ایران با حضور خروشان خود در حماسه ۹ دی نشان داد جمهوریت و اسلامیت خط قرمز آنها است.

حجت الاسلام منصور امامی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران به صورت خودجوش در این روز به میدان آمد و حماسه جاودان در دفاع از انقلاب اسلامی خلق کرد.

وی با بیان اینکه خدشه دار کردن جمهوریت نظام یکی از اهداف دشمنان بود، اظهار کرد: تئوریسن های غربی در جهت ترویج نافرمانی مدنی، قدم برداشته و اقدام به انتشار جزوه‌هایی از بعضی نویسندگان می‌کردند تا به صورت متشکل کشور را به سمت اغتشاش ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: کارآمدی نظام بود که باعث شد بتوانیم بحران ها را با موفقیت و سربلندی پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: غرب متوجه شده قدرتمندترین گفتمانی که گفتمان آنها را بر زمین می‌زند انقلاب اسلامی است بنابراین هرآنچه دارد به میدان می‌آورد تا این گفتمان را از بین ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: غرب با جنگ ترکیبی و هر مدلی که از دستش بر می‌آید سعی می‌کند گفتمان انقلاب اسلامی را زمین بزند.

به گزارش ایرنا، در حماسه ۹ دی ۸۸ ملت ایران در پاسخ به هتاکی فتنه گران و اهانت به شعایر دینی و عزاداری ایام محرم به صورت خودجوش راهپیمایی کرده و این اقدامات را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha