معاون استاندار یزد: موانع اجرای مصوبات سفر دولت در شهرستان خاتم رفع شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اجرای کامل پروژه‌های سفر رییس جمهوری به استان و شهرستان خاتم از مسئولان این شهرستان خواست با رفع موانع، زمینه شتاب بخشی به اجرای این طرح ها را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان خاتم، از طرح‌های نیمه تمام عمرانی سفر رییس جمهوری و استاندار به این شهرستان بازید و مشکلات مقبل روی اجرای برخی از این طرح ها را بررسی کرد.

بازدید از پروژه کمربندی چاهک (راه شهریاری به چاهک و بختیاری به چاهک)، مجتمع گلخانه ای چاهک، طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی هرات، بازدید از ایست بازرسی خاتم الانبیا، حوزه علمیه خواهران و محور هرات به هرابرجان و رود شور از برنامه‌های این سفر بود.

معاون استاندار یزد پس از این بازدیدها در جلسه کارگروه توسعه شهرستان خاتم حضور یافت و وضعیت اجرای طرح ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بر اساس اعلام مسئولان شهرستان خاتم، پروژه های مصوب این شهرستان با تحقق بالای ۷۵ درصد در حال پیگیری است.

در این سفر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر استان نیز حضور داشتند.

پروژه باند دوم بزرگراه هرات به هرابرجان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی هرات و ساختمان بخش عفونی آن نیز در دست اجراست، کارخانه کاشی با ظرفیت ۱۱ میلیون متر مربع و پروژه باند دوم محور ارتباطی هرات به شهربابک از مهمترین مصوبات سفر رییس جمهوری و استاندار یزد به شهرستان خاتم است .

شهر هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله حدود ۲۴۰ کیلومتری مرکز استان یزد و در مرز استان های فارس و کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha