حماسه ۹ دی نشانه وفاداری ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی بود
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف گفت: حماسه ۹ دی بار دیگر وفاداری ملت ایران به نظام، انقلاب و رهبری را نشان داد.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت مردم بود و ثابت کرد علیرغم تمام فتنه‌ها، جوسازی ها و تبلیغات رسانه‌های معاند، ملت ایران اسیر فریب آنها نشد و نظام را تنها نگذاشت.

وی ادامه داد: عده‌ایی فتنه‌گر با حمایت دشمنان و جوسازی تلاش کردند نظام را از چشم مردم بیاندازند ولی حماسه ۹ دی نشان داد غبار فتنه باعث نخواهد شد ملت حق را از باطل تشخیص ندهد.
آیت الله شبستری اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است هرگاه مردم وارد عرصه شوند عرصه برای فتنه گران تنگ خواهد شد تا همگان بدانند این ملت اگر اراده کند در یک روز می‌تواند طومار دشمنان و فتنه‌گران را در هم بپیچد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ملت ایران حماسه‌های مختلفی در طول ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی آفریده و در بزنگاه ها حاضر می‌شوند و ‌۹ دی نیز از همان بزنگاه ها بود که مردم با حضور خود دشمن را سرجایش نشاند.

وی با بیان اینکه دشمن از تجربه های شکستش عبرت نمی‌گیرد، گفت: دشمن به دنبال این است مردم را علیه نظام تحریک کند و در اغتشاشات اخیر نیز چنین کردند غافل از اینکه این ملت همان ملتی هستند که در حوادث و برهه‌های مختلف در صحنه دفاع از انقلاب حاضر بوده‌اند همانگونه که در حماسه ۹ دی به میدان آمدند.

آیت الله شبستری اضافه کرد: ملت ایران نشان داد فتنه‌های دشمنان در اراده آنها تاثیری نمی‌گذارد و علیرغم مشکلات اقتصادی حامی نظام بوده و به دشمن باج نخواهند داد.

به گزارش ایرنا، ۹ دی ماه ۱۳۸۸ از جمله مهمترین روزهایی است که توسط ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است در این روز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر فتنه گران به پاخاسته وحجت را برآنان تمام کرده و هتک حرمت کنندگان به مقدسات دینی در روز عاشور را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha