استاندار خراسان جنوبی: برپایی میزهای خدمت در استان ادامه‌ دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: برپایی میزهای خدمت در محل‌های نماز جمعه استان برای گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای المهدی (عج) بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این میزهای خدمت، پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم بودند تا به این شکل بتوانیم گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم.

وی بیان کرد: امروز همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، ۲۱ مدیر دستگاه اجرایی در میز خدمت نماز جمعه بیرجند، پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم بودند و این میزهای خدمت همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد رفع مشکلات مردم استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فتنه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته که فتنه سال ۸۸ نیز فتنه‌ای بسیار بزرگ و عمیق بود و با حماسه مثال‌زدنی مردم در ۹ دی همان سال خنثی شد.

وی افزود: مردم بصیر با نگاه انقلابی و تشخیص درستی که از آن شرایط و موضوعات مختلف کشور داشتند به فرمایش رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی بر صورت فتنه‌گرانی زدند که می‌خواستند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

قناعت ضمن قدردانی مجدد از مردم خراسان جنوبی برای استقبال باشکوه از سفر اخیر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان گفت: امروز فرصتی شد تا به پاس زحمات مردم استان میز خدمتی در محل مصلای نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها برای پاسخگویی مدیران و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برپا شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha